اگر در حال تحقیق در مورد چگونگی طراحی داخلی خانه خود بوده اید، احتمالاً با انواع سبک های دکوراسیون داخلی مانند:

  • معاصر
  • مدرن
  • صنعتی

و چندین سبک دیگر برخورد کرده اید. آیا تا به حال فکر کرده اید که این اصطلاحات در واقع چه معنایی دارند؟

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

انواع سبک های دکوراسیون داخلی به سبک های مختلف طراحی داخلی اشاره دارد که هر طراحی دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد.


این مطلب به دنبال معنای برخی از این سبک های طراحی داخلی و توضیح اینکه چرا آن ها محبوب هستند،‌مي باشد.

فرآيند طراحي داخلي از زمانی که انسان ها خانه سازی را آغاز کردند وجود داشته است و آنها خانه ها را بر اساس نیازها و امكانات موجود در دسترس خود تزئین می كردند. قرن‌ها پیش در زمان انسان های نخستین فکر می کنید خانه ها به چه شكل بوده است؟

با وجود اینکه در آن دوره خانه یک پناهگاه موقت بوده است،اما همچنان بر اساس نياز و امكانات محيطي بوده است به عنوان مثال  خانه شکارچی نياز به فضای بیشتری برای ابزارهای مورد نیاز برای شکار دارد.

در طول سال ها، با تکامل تمدن، ترجیح ها و مواد نیز تکامل یافته و باعث ایجاد سبک های مختلف طراحی داخلی شده است. امروز قصد داریم در مورد برترین سبک های طراحی داخلی صحبت کنیم که توانسته اند در آزمون زمان مقاومت کنند و حتی امروزه نیز مورد استفاده مردم قرار می گیرند.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی مدرن

از همين ابتدا، توجه به این نکته مهم است که  سبک مدرن و معاصر، دو سبک داخلی متفاوت هستند. طراحی مدرن سبکی از طراحی داخلی است که در اوایل قرن بیستم ظهور کرد و همچنان الهام بخش طراحان داخلی معاصر است.این سبک یک سبک طراحی داخلی است که با پالت رنگی تک رنگ، خطوط تمیز، مینیمالیسم، مواد طبیعی و نور طبیعی مشخص می شود. این به طور خاص به یک جنبش زیباشناختی تاریخی اشاره دارد که از اوایل تا اواسط قرن بیستم رخ داد.

اگرچه اغلب با اصطلاح طراحی معاصر اشتباه گرفته می شود ، یا به جای یکدیگر استفاده می شوند اما طراحی مدرن سبک متمایز خود را دارا است. در اين سبك تمرکز طراح بر روی عملکرد است و نه بر روی فرم. فضاهای نشیمن به شیوه مینیمالیستی با پلان های باز طراحی شده اند. مبلمان استفاده شده کاربردی و ساده با خطوط ساده است. ایده اصلی سبک مدرن، ایجاد خانه های ساده و بدون شلوغي و بدون تزئینات غیر ضروری است. هر چیزی که در یک خانه مدرن استفاده می شود یک هدف عملی را برآورده می کند.

سبک طراحی داخلی معاصر

طراحی داخلی معاصر نوعی از سبک طراحی داخلی است که به روندهایی اشاره دارد که اکنون در همین لحظه حاکم هستند. در حالی که گاهی اوقات تصور می شود که فضای داخلی مدرن سرد و مینیمال است. در خانه های امروزی، فضای داخلی معاصر راحت و دلپذیر است . بدون اینکه درهم و برهم و تیره باشد.

سبک معاصر امروزی به همان اندازه برای دفاتر و فروشگاه ها، آپارتمان های زیر شیروانی و خانه های سنتی مناسب است.این سبک چیزی است که می توان آن را با هریک از بخش های مختلف خانه مانند اتاق خواب، اتاق نشیمن و یا حتی آشپزخانه تنظیم کرد. آشپزخانه معاصر ترکیبی ازسبك جدید و قدیم است که فضا را برای همه اعضای خانواده به منظور نشستن و گپ زدن مناسب می كند .

سبک طراحی داخلی معاصر بیشتر شبیه سبک زندگی مدرن است، الهام گرفته از تمام سبک های طراحی در گذشته از جمله مینیمالیسم ،  مدرنیسم ، آرت دکو و حتی دوره های طراحی تاریخی که در بالا ذکر شد. با این حال، این بدان معنا نیست که سبک معاصر به هم ریخته و مبهم است.

این سبک دارای خطوط تمیز و سطوح صاف است که سبب منظم نشان داده شدن فضا می شود. ظاهری منظم از فضا را ارائه می دهد.

خانه های معاصر معمولا دارای پلان های باز هستند و از نور طبیعی زیادی استفاده می کنند. مواد مورد استفاده اصولا سازگار با محیط زیست یا قابل بازیافت به جهت تمرکز بر روی صرفه جویی در انرژی مي باشد. رنگ‌های مورد استفاده معمولاً خنثی هستند و از مبل‌هایی با رنگ‌های روشن یا نقاشی و… استفاده مي كنند . بیشتر مبلمان مورد استفاده در خانه‌های سبک معاصر متعلق به زمان حال هستند.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی هنر مدرن

هنر مدرن در اوایل دهه 1930 از ایالات متحده سرچشمه گرفت و تا اواخر دهه 1940 روند رو به رشد داشت. در آن زمان ، این سبک طراحی داخلی همه چیز را بزرگ ‌تر و جسورانه ‌تر نشان می داد و مبلمان با انحنای متورم طراحی مي شدند. طراحان همچنین از این سبک طراحی داخلی به عنوان مدرن آمریکایی یا مدرنیست یاد می کنند.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی | انواع سبک های دکوراسیون داخلی
سبک طراحی داخلی هنر مدرن | انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی قرون وسطا

در تمام جنبه های مختلف زندگی ، این سبک طراحی داخلی رایج بر استفاده از رنگ بر روی دیوارها و نقاشی های روي دیوار تأکید داشت.در این دوران همه چیز رنگارنگ بود. مبلمان با خطوط واضح مشخص می شد و گیاهان آپارتمانی بسیارمورد استفاده قرار می گرفت.

این یک سبک طراحی داخلی از دهه 40 تا 60 است. خانه ای که با سبک قرون وسطا طراحي شده است، حس یکپارچه سازی با یک پیچ و تاب تازه دارد. به طور معمول، این طرح ، خانه هایی را ایجاد می کند که بیانی از روحيات  صاحب خانه است.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی
انواع سبک های دکوراسیون داخلی

ایده اصلی طراحی داخلی قرون وسطا، ایجاد خانه‌هایی مشابه با خانه های مجموعه تلویزیونی مردان دیوانه است که جریانی یکپارچه بین بیرون و داخل خانه، عناصر طراحی از سه دهه قرن بیستم (دهه 40 تا دهه 60)، و برداشتی تازه از سبک طراحی قرون وسطا است .

در سه دهه قرن بیستم (دهه 40 تا دهه 60) بود که مردم متوجه شدند که علاوه بر کاربردی کردن یک خانه، نیاز به فضاهای کافی برای فعالیت های اجتماعی درآن وجود دارد. به همین دلیل است که این سبک هزاران مکان مشترک را در سراسر خانه به جا می گذارد. اگر تمرکز شما بر تقویت پیوندهای بین فردی است و اگر فردی بسیار اجتماعی هستید، به سراغ این سبک طراحی داخلی بروید.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی مینیمالیستی

این سبک از استرالیا سرچشمه گرفته و هنوز هم در آنجا بسیار محبوب است. در تمام جنبه‌های طراحی داخلی این سبک تاكيد براستفاده از مبلمان ساده ، پالت‌های رنگی خنثی و اکسسوری‌های کاربردی اما نه پر زرق و برق دارد. همه چیز ساده و بدون افراط و تفریط است.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی
انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی اسکاندیناوی

ترکیبی از سبک های مختلف طراحی است که در قرن بیستم در پنج کشور شمال اروپا يعني نروژ، سوئد، دانمارک، فنلاند و ایسلند تکامل یافت. سبک اسکاندیناوی در مورد یک فضای داخلی مینیمالیست، کاربردی و ساده است.چیزی که آن را از طرح های مینیمالیستی متمایز می کند این است که این سبک برمقرون به صرفه بودن و نه فقط ضرورت تاکید دارد.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

وسایل دکوری ازجمله زیور آلات ، مبلمان گرد ، جزئیات ارگانیک و تمیز، و همچنین پالت‌های رنگی سیاه و سفید شامل این سبک می شوند. به عبارتي می توانید این سبک طراحی داخلی را ترکیبی از مینیمالیسم و ​​سبک های قرون وسطا بنامید.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی شیک

ویژگی سبک Chic : فضایی آرام، وسایل روشن و مطبوع ، استفاده از مبلمان عتیقه و جذاب و الهام گرفته از سبك کلاسیک مي باشد.گاهي از طرح های مدرن الهام گرفته شده است، اما دارای عناصری از طراحی معاصر است. همچنین از عناصری استفاده می کند که قدیمی و با فرسودگی زیاد به نظر می رسند اما بسیار کاربردی هستند.

سبک طراحی داخلی التقاطی

التقاط در مورد انتخاب ایده ها و الهام گرفتن از طیف گسترده و متنوعی از منابع است. سبک طراحی داخلی التقاطی خانه هایی را در بر مي گيرد که غنی و لایه لایه با ایده های برگزیده از دوران طراحی و سبک های قرن ها هستند.

این سبک، عناصر، رنگ‌ها و بافت‌ها را برای ایجاد حسی منحصر به ‌فرد در کنار هم قرار می‌دهد. توسط افرادی انتخاب می شود که دکوراسیون جسورانه را ترجیح می دهند و دوست دارند خود را خلاق نشان دهند. صدها گزینه برای انتخاب وجود دارد و نتیجه آن ، به نحوه ادغام سبک ها بستگی دارد.

به عنوان مثال، اگر می خواهید در اتاق نشیمن خود یک حس بوهمیایی ایجاد کنید، پس باید جزئیات سبک طراحی را بدانید و به عناصر و اثاثیه بوهو دسترسی داشته باشید که می تواند به ایجاد آن حس کمک کند.

رنگ های پس زمینه استفاده شده معمولا خنثی هستند تا به طراح اجازه دهند لوازم جانبی و مبلمان را با رنگ های شلوغ تری انتخاب کند. اتاق‌هایی که با سبک التقاطی طراحی شده‌اند دارای چندین نقطه کانونی هستند و روی متعادل کردن رنگ‌ها و بافت‌ها کار می‌کنند تا چشم را تحت تأثیر قرار ندهند.

ایده اصلی سبک التقاطی استفاده از تمام سبک های تاریخ و ایجاد سبکی تازه، منحصر به فرد و مسحورکننده است. همه چیز در مورد خلاقیت و توانایی استفاده از ذهن آزادانه و نوآورانه است.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی صنعتی

طراحی صنعتی ترکیبی از سبک و کاربرد است. همانطور که از نام آن پیداست، یک خانه به سبک صنعتی مصالح ساختمانی را در معرض دید قرار می دهد.

این طراح سعی می کند فضایی شیک با تمرکز بر عملکرد و کاربرد ایجاد کند و در عین حال سعی دارد عناصر مدرن را با حسی ارگانیک و جذابیت باستانی ترکیب کند. در خانه های به سبک صنعتی، می توانید عناصری را که از کارخانه ها، صنایع و انبارها انتخاب شده اند پیدا کنید.

این خانه‌ها معمولاً دارای پلان های باز هستند . این یکی از ساده‌ترین سبک‌های طراحی داخلی برای پیاده‌سازی است، زیرا بر روی یک پالت رنگی خنثی و مواد همراه با برخی عناصر صنعتی قرار دارد. طراح مجبور نیست از هیچ ترفند آرایشی برای زیبا جلوه دادن خانه استفاده کند زیرا عناصر خام صنعتی بیانیه ای قوی دارند.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی | انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی خانه مزرعه

اين سبك  به ما اين امکان را می دهد كه با طبیعت متحد شویم زیرا از مواد ارگانیک و طبیعی زیادی استفاده می کند. سبک طراحی داخلی مزرعه اي از این عناصر استفاده می کند تا  فضایی شبیه مزرعه را در یک خانه ي شهری که با بتن ساخته شده  است ایجاد کند.

یکی از برجسته ترین جنبه های طراحی داخلی خانه های اين سبك ، این است که هر اتاق توسط یک عنصر خاص هدایت می شود. بنابراین، شما می توانید یک عنصر خاص حاکم بر اتاق نشیمن و یک عنصر متفاوت بر اتاق خواب و غیره حاکم كنيد.

یکی دیگر از عناصر ضروری در طراحی خانه های مزرعه، عدم وجود مبلمان یا دکور منطبق است زیرا کاملاً در تضاد با سبک روستایی یک خانه ی کشاورزی است. چوب به عنوان ماده ي اولیه ي مورد استفاده در این سبک طراحی مي باشد.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی | انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی آرت دکو

اين سبک از فرانسه سرچشمه می گیرد. قطعات آن دارای لبه های متمرکز و گوشه های دندانه دار هستند. این سبک به سمت دوره تزیینی و جواهری مانند تغییر می کند. همچنین  ظرافت را تداعی می کند.

سبک طراحی داخلی آرت دکو | انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی بوهمی (بوهو)

سبک طراحی داخلی بوهو نشانه زیبایی شناسی آزادانه است که ترکیبی از فرهنگ و عبارات فرهنگی برای تشکیل یک سبک متفرقه است. این سبک در نظم كمتر سخت گيري مي كند  و ترکیبی از الگوها و رنگ ها را در بر دارد . با پوست جانوران، برجستگی های فلزی ، چوب و ….

سبک طراحی داخلی بوهومی | انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی ساحلی

طراحی داخلی ساحلی بیشتر نشات گرفته از  یک تعطیلات شنی با مجموعه‌ای از پوسته‌های اقیانوسی در فضایی مطبوع، آرام و نوراني است. تعجب آور نیست که شاهد جزئیات شفاف و سفید رنگ،متمرکز با رنگ هاي تسکین دهنده ي آسمان و اقیانوس باشیم.اين  سبک به طور کلی به معنای ترسیم ویژگی های ساحلی و گنجاندن آنها در فضاي ذهني شماست.

مواد مورد استفاده غالبا ویژگی‌های شن و ماسه ي طبیعی دارد. همچنین با نور زیاد و هوای آزاد متمایز می شود. تزیینات غالب عمدتاً رنگ‌های سفید و آبی هستند که به نور خورشید اجازه می‌دهند در فضايي زيبا خود را نشان دهد.

سبک طراحی داخلی ساحلی | انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی کشور فرانسه

سبک طراحی داخلی فرانسوی ترکیبی از ویژگی‌های پیچیده و سبک‌های دیگر است.این طراحی مشابه سبک طراحی داخلی فوق مدرن انتقالی است و تلفیقی از سبک‌های عتیقه فرانسوی است.

این سبک بسیار محبوب است که راحتی و ظرافت را تداعی می کند. از ویژگی‌های متمایز آن می‌توان به پارچه‌های طرح‌دار، اثاثیه و اکسسوری‌های رنگ‌شده و جالب اشاره کرد. دارای مقدار زیادی چوب و سایر وسایل طبیعی است.

عناصر اولیه آن شامل رنگ های غنی، نقش های برجسته و طلایی است با ته رنگ های گرم مانند زرد ملایم، صورتی گرم و کرم است.

سبک طراحی داخلی فرانسوی | انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی گلم هالیوود

طراحی داخلی گلم هالیوود از اواسط قرن بیستم در کالیفرنیا رایج بوده است. این سبك ترکیبی از دکوراسیون هنری و فوق مدرن اواسط قرن است.

از پارچه‌ها گرفته تا کفپوش، نقش‌های کلیدی یونانی و کیوسک‌ها، طرح‌های هندسی و چاپ جانوران، همه در خانه‌های گلم هالیوود مورد استقبال قرار می گیرند. نقوش آرت دکو و نئوکلاسیک نیز ممکن است ظاهر شوند. کفپوش شطرنجی سیاه و سفید یک مکمل عالی برای اين تم است.

همچنین می توانید از جیر، چرم و هایلایت های فلزی استفاده کنید. اگر مشتری شما کاغذ دیواری و موکت را دوست دارد، از اين سبك استفاده كنيد. این سبک زرق و برق و تجمل را نشان مي دهد و طراحی را به عنوان تجسمی از پیچیدگی نشان می دهد.

سبک طراحی داخلی ژاپنی

طراحی داخلی ژاپنی ترکیبی از طرح های اسکاندیناوی و ژاپنی است. دارای طراحی مینیمالیستی و خاکی است. بخش اسکاندیناوی از سوئد، دانمارک و نروژ تعبیه شده است وبا پالت های رنگی ملایم کشیده شده است.

حس آرامش درون سبک ژاپنی با استفاده از وسایل طبیعی و رنگ های محدود تحقق می یابد. بامبو، سنگ و سایر لوازم طبیعی، پایه ای برای پالت رنگی آرامش بخش ایجاد می کنند. الگوها و رنگ های گلدار ملایم با ظروف زینتی و پارچه ها ترکیب شده اند.

طراحی سبک های داخلی ژاپنی | انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی مدیترانه ای

طراحی داخلی مدیترانه ای یکی از محبوب ترین سبک ها در سراسر جهان است. این به فضا ظاهری منحصر به فرد و شیک می بخشد در حالی که همه چیز را تمیز و مینیمال نگه می دارد.

همانطور که از نام آن پیداست، سبک مدیترانه ای به کشورهای جنوب اروپا مانند ایتالیا، مراکش، یونان، اسپانیا و… اشاره دارد.این طراحی به دلیل ظاهر تازه، استفاده از مواد طبیعی و فضای دنج شناخته شده است.

این یک سبک طراحی داخلی جاودانه است و برای افرادی که عاشق طراحی های مینیمال و تمیزهستند و در عين حال مي خواهند خانه شان حس سلطنتي داشته باشد مناسب است. کابینت ها در این سبک عمدتاً از رنگ‌های چوبی ميباشد. پالت های رنگی به طور کلی بازتابی از آسمان و آب هستند. همچنین دارای پالت های گرم از سفالین می باشد. پنجره های آن به طور مشخصی بزرگ هستند که با حداقل پرده پوشیده شده اند.

سبک طراحی داخلی مدیترانه | انواع سبک های دکوراسیون داخلی

طراحی دکور آسیایی

طراحی داخلی به سبک آسیایی که گاهاً طراحی شرقی نيز نامیده می شود، جوامع ژاپن، چین، ویتنام، تایلند و دیگر جوامع برجسته شرقی را به نمایش می گذارد.

کوزه‌ ها وگلدان‌های بزرگ که با طرح‌های پیچیده در رنگ‌های متعدد یا آبی و سفید کلاسیک نقاشی شده‌اند. دیگر ویژگی‌های آن که دائماً دیده می‌شود، تابلوهای دیواری بزرگ، ستون‌ها و دیوارهای تاشو هستند که شخصیت‌های واقعی و صحنه‌های افسانه‌ای را در پالت‌های رنگی پر جنب و جوش یا خیره‌کننده به تصویر می‌کشند.

این یک کپی از طرح های معاصر با تمرکز بر خطوط ساتنی، اشکال قابل توجه و فضای آرام محیط است. اندام ها نامتقارن هستند و به جای شکل های مربع، اشكال دایره ای دارند. کشورهای آسیایی به دلیل آب و هوای گرم، سبک زندگی ساحلی و خانه‌های بادی با عناصر طبیعی فراوان و قطعات چوبی ،معروف هستند. عناصر جالبی از کشورهای شرقی وجود دارد که می توان از آن ها برای آوردن حس عرفان به خانه استفاده کرد.

سبک طراحی داخلی اسیایی | انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی روستيك

در طراحی داخلی روستیک با آثار طبیعی، وسایل مصنوعی و جذابیت گرانژ برجسته می شود. این سبك بر سادگی و زیبایی سلطنتی طبیعت تمرکز دارد. همچنين بیشتر به خانه های طبیعی و فرسوده، چوب خام، سنگ طبيعي و چرم تمایل دارد. از آنجایی که اين سبك مبتنی بر كاربري است، یافتن یک شومینه به عنوان یک قطعه ي هميشگي در سبك روستيك معمول است.

سبک طراحی داخلی روستیک | انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی سنتی

طراحی داخلی سنتی از سبک های مختلف قرن 18 و 19 الهام گرفته است. یک سبک طراحی جاودانه است و ریشه در دوره خاصی ندارد. یکنواختی و متقارن بودن از ویژگی های این سبک مي باشد . سبک سنتی به اندازه بسیاری از طراحی های داخلی دیگر عجیب و غریب نیست، اما خسته کننده نیز نمی باشد.

این طراحی نقش مهمی در حصول اطمینان از جالب بودن فضای نشیمن ایفا می کند و در آن از ایده های طراحی قرن 18 و 19 با پیچ و تاب مدرن  استفاده شده است . برای صاحبان خانه هایی که از عتیقه جات و هنر بی انتها، بیش از عجیب و غریب بودن و مدرنیسم استقبال می کنند ایده آل است.

یک خانه سنتی معمولاً دارای قطعاتی از هنر دنیای قدیم است و داستان جالبی در پشت آن ها وجود دارد که می تواند گفتگوهای خوبی را ایجاد کند. تصور کنید که یک لوستر و قالیچه از بازارهای دستفروشی در مناطق روستایی اروپا که سابقه ای بیش از 150 سال دارند، انتخاب شده است، چه جذابیتی می تواند به خانه اضافه کند با وجود شادابی و تقارن که موضوع اصلی سبک سنتی است، منسوجات و رنگ های غنی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

ایده اصلی سبک طراحی سنتی، ایجاد خانه ای است که ميزبان و گرم باشد. بیشتر مردم به روشی منحصر به فرد با سنت ارتباط برقرار می کنند و این همان چیزی است که خانه هایی را که با این سبک طراحی ساخته شده اند جذاب و جالب می کند.

سبک طراحی داخلی سنتی |انواع سبک های دکوراسیون داخلی

سبک طراحی داخلی انتقالی

ترکیبی جالب از سبک های دکوراسیون داخلی سنتی و معاصر. طراحی داخلی انتقالي ، برداشتی مدرن از عناصر طراحی کلاسیک است. یکی از محبوب‌ترین سبک‌های طراحی داخلی در میان نسل هزاره است زیرا عناصر مردانه و زنانه را از نظر زیبایی شناختی متعادل می‌کند. هنگامی که عناصر کلاسیک را تغییر می دهید، رسیدن به تعادل بین فرم و عملکرد آسان نیست.

برخی از نکات برجسته یک خانه انتقالی عبارتند از معماری ساده، خطوط تمیز، نقاط کانونی متمایز، متريال فلزی و بافت زیاد. بسیاری از طراحان از هنر معاصر در دکوراسیون خانه سنتی استفاده می کنند تا جذابیت و پیچ و تاب مدرن را به داستان کلاسیک اضافه کنند.

ایده اصلی سبک انتقالی ایجاد خانه ای است که در عین حال سنتی و همچنین مدرن باشد. کلید در تعادل صحیح بین این دو است که با شخصیت افراد ساکن در خانه طنین انداز می شود.

سبک طراحی داخلی انتقالی | انواع سبک های دکوراسیون داخلی

چگونه سبک طراحی داخلی مناسب را انتخاب کنیم؟

برای یافتن سبک طراحی داخلی که متناسب با شماست، مطمئن شوید که تحقیقات گسترده ای در مورد هر یک از سبک ها انجام دهید و یکی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد، الهام بخش شما باشد و هر نیازی را برآورده کند. محتوای آموزشی که توسط طراحان داخلی متخصص در سايت هيمان تهیه شده است،به تفاوت‌های سبک‌های مختلف طراحی داخلی از ویژگی‌های اساسی تا نحوه دستیابی به آنها می‌پردازد.

نتیجه

سبک‌های طراحی فراوان و منحصربه‌فرد هستند ، بنابراین این شما هستید که باید سبکی را پیدا کنید که بهترین کار را برای شما داشته باشد.قبل از شروع طرح های طراحی داخلی خود، مطمئن شوید که در مورد هر یک از سبک ها و تفاوت آنها با یکدیگر عمیق تر تحقیق کنید.

دیدگاهتان را بنویسید